erm....suatu perkara yg menyedihkan telah berlaku pada hari ni. setelah berhempas-pulas mencarik rezeki, ajak la satu perempuan yg aku minat ni lepak minum-minum sebelum pergi makan kat umah abg ku di TU (Tasik Utama) hehehe. dalam lepak-lepak tue, berbicara soal kerja, kerjaya, hati? ops.....

iyea hati. rasa berat untuk menulis ceritera penuh (takut tersalah tulis, terasa hati) rumusan dari perbualan itu aku dapati, aku hanya bertepuk sebelah tangan. luahan kata dari mulutnya sudah cukup aku mengerti. life is about pilihan. manusia diberi pilihan. pilihlah. tapi jangan menyesal dengan pilihan yang dibuat. semua telah berlalu, apa nak dikesal kan. aku pilih dia, dan tak semestinya dia pilih aku. betul tak? yang penting, kita luahkan apa yang kita rasa dengan cara yang paling menyenangkan.....

aku harap, dia bahagia dengan pilihan dia. amin.

walaupun pahit, terpaksa telan. walaupun hati masih memihak kepada dia.

life must goes on........gambate seediq!

p/s: thanks for bunje macD =)

1 comments

  1. Anonymous // October 21, 2008 at 9:11 PM  

    teringat aku masa aku ngan 'wanita' itu...heheheh

    p.s.-mesti jeles peminat dia nie