tak banyak di ceritera-kan pada pagi nie. aku tersedar awal lak. around 7am. damn! maybe dah terbiasa bangun awal. kalau kat umah, kalo lepas kul 7am tak bangkit lagik, alamatnya jadik kuih bangkit la.

lepak-lepak. santai ngan lagu, The Times - Dari Singapura ke KL, sambil menunggu mahluk-mahluk laen bangkit dari persada mimpi. aku kaco la hamster Panda. hehehe. lupa nak amek gambo lak. rugi. aku acah ngan pen. ada 3 ekor. 1 kaler putih, 2 kaler coklat.

lepas depa ni bangun, simpang pulai here we come!

ketika bersiap-siap:






*ni la Ganu*



*baju merah,Bart. Panda sebelah dier*

naik keter civic ek. damn! keter yang akan aku beli. tapi ada member dah pakai. naseb auto, kalo manual, mau aku dah bertumbuk ngan Bart nak drive. muehehehehe.
Coolant ngan Pio, dah sampai kat R&R juru. hinganq dah. kami mmg datang lambat. sowie. wat fast breakfast kat juru dan shooooooooooot ke simpang pulai. owh. watak lemah Ejoi bersama "orang umah" dier datang ngan kete gen-gen (gen2). dari jauh aku nampak kete Coolant ada badge WPC (Waja Performance Club). wow! dah join community dah. bagus-bagus.
3 kete convoi dari penang, waja, civic ek, gen-gen. wat pit-stop kat sungai perak sebelum sambung kembali pengembaraan.
tiba kat toll simpang pulai, ex-roomie aku call. nak join skali.
tunggu ex-rooooomie:
huha huha sket, tiba la budak tue. ex-rooomie aku, Napi a.k.a tiger ali singh, datang ngan Uda. kami pun shoooot kembali ke umah kawan aku kawen tue, Apitt.
yeah Apitt, tahniah dan kami harap sampai ke akhir hayat hendak nye.
Wedding Picture:
lepas kenyang makan, kami ke bukit tambun, beraye. umah ex-rooomie aku. mak dia dah masak siap masa kami tiba. hehehe. lepak sambil makan sambil tunggu kawan lama dan baek aku Mus. dia ni dari damansara shoooot teruih ke sini. sempat singgah ke umah Apitt jap.
dalam kul 6.15pm, kami bergegas pulang. aku naek kenari Mus. Mus bawak kenari?! wat da *tut*. tak ku sangka, dia ni paling koman pun satria neo. puas dah orang sepak terajang aku. kenari tue masih ada di depan aku. haha. Mus ajak aku lepak umah dia sambil ronda-ronda area bukit minyak.
apa yang aku dapat simpulkan kat sini, bukit minyak tue dah banyak membangun. bagus-bagus. perubahan + peningkatan yang baek.
lepak sampai kul 10pm, kami shoooot ke pulau. pi karaoke lagik. kali ni sampai kul 3am. sewel tul. pusing-pusing pulau sket. dalam kul 6am baru lepak umah sewa Bart. nak tidoq ke tak ni?
erm....
ni kalau kantoi ni, mau aku ngan Ganu tinggal flight nih!

1 comments

  1. afaniL // October 16, 2008 at 5:38 PM  

    punya la byk gamba. 1 je gamba kawen. hehehe