lamer gak tak update blog aku nih, agak lamer, lamer sehinggakan aku pun tak tau apa yang dah berlaku. masa aku lepak kat umah abg aku kat Taman Tasek Utama, bersembang mengenai idea-idea kreatif, otak kreatif ku mulai berfungsi. macam gear lama yg 'agak' lama tidak di letakkan minyak, oh, beratnya. tetapi semuanya ok balik lepas tue. hehe.

hari ni bawak la sedikit kuih raya kat opis, almaklum-lah, banyak dah bukak mulut, "hai, kuih raya takde ke?" pergh, satu ayat yg pendek tapi maksud yg mendalam, di sertai dgn senyuman sinis. ada la sedikit yg aku bawak:

  • London Almond (home made)
  • Bangkit
  • Kerepek
  • Cekodok pisang (uiks?)

bole lah wat lepas gian kat bebudak opis nie. ntah cukup ke tak. erm. tak cukup datang umah la apa susah kan. =)

sekian saja utk pagi ni, boring tul dtg pepagi nih, bukan ble wat keje pun. adeih management, bila nak approve aku nyer tools nie!!!

0 comments